N
NoahS
Guest
Nu verkar man komma in på SAS nya hemsida vid sök på sas.se.
SwedishTraveller skrev:Vart hittar man länken till att boka SkyTeam Award på nya hemsidan?Klicka för att utvidga...
Har samma problem.lillemannen skrev:Verkar inte som man kan avboka rena sas resor. Får bara upp logga in för att se om du kan avboka.Klicka för att utvidga...
Var hittar du i appen att avboka?pycko skrev:Hade samma problem, funkar inte, var tvungen att använd appen istället.Klicka för att utvidga...
Ja jösses vad fult det blev där...Andreas Ekman skrev:Och ny app icon, nej tack. Man ser ju bara typ A. Dom e ju ingen Viking Line...Klicka för att utvidga...
Får denna:Matore skrev:funkar sidan boka partner hos er?https://www.sas.se/eurobonus/poang/anvand/partnerbonusresor/Fått felmeddelande hela danKlicka för att utvidga...
Sessionen har avslutatsDin session har löpt ut. Vänligen starta om för att fortsätta.Klicka för att utvidga...
Logga ut och logga in igen. Den där buggen har varit där i flera år och återkommer då och då. Fruktansvärt irriterande att den finns trots att man accepterar kakor.Jannes skrev:Får denna:Klicka för att utvidga...
Stör mig också på det!Andreas Ekman skrev:Och ny app icon, nej tack. Man ser ju bara typ A. Dom e ju ingen Viking Line...Klicka för att utvidga...
Jag hade velat se multi-city sök så att man kan boka ben för ben eller åtminstone omvänd open jaw utan att behöva ringa. Men inget av detta verkar ha kommit med denna gången heller.GOT-XXX skrev:Var det någon som hade några problem eller ville se några förbättringar med förra sidan? Tyckte SAS hade en av de bästa hemsidorna av alla flygbolag som jag bokat resor med.Klicka för att utvidga...