Hade samma igår, loggade ut och in igen så fungerade det.LPC123 skrev:Någon mer som har problem med att se sina bokningar på SAS hemsida?Den vill att jag ska logga in men jag är redan inloggad!Klicka för att utvidga...
Du surfar troligtvis via VPN. Stäng av det.Anton Clausén skrev:Vad gör man när SAS hemsida får för sig att man är en bot stup i kvarten och vill söka på resor? Har testat med både Chrome och Safari.Klicka för att utvidga...
Nej, jag får upp att jag anger fel lösenord. Vilket jag inte gör!Minibiff skrev:Kan ni logga in på nya sidan?Klicka för att utvidga...
"Something went wrong , please try a win"Minibiff skrev:Kan ni logga in på nya sidan?Klicka för att utvidga...
Samma härKarlssonskan skrev:Nej, jag får upp att jag anger fel lösenord. Vilket jag inte gör!Klicka för att utvidga...
Fast det är ju inte konstigare än att girokontot som jag betalar mina Amex-räkningar till heter "American Express Europé" - just "Europé" är ju MS Words traditionella "korrigering" av Europe när man har svenska inställt som språk.intuition skrev:Jag känner mig ändå lite road av att någon skriver error-texter på en device som har auto-correctVisa bifogad bild 142578Klicka för att utvidga...