Senaste nytt

SAS nya hemsida

Försökte igår boka om en eurobonus-resa (SAS) och får samma problem. Har gott om poäng, så det är inte det som är problemet för mig. Bokade en ny resa och bokade sedan av den gamla (det fanns en plats till på det benet jag ville behålla). Om jag på prov försöker ändra den nya resan verkar det fortfarande vara problem. Både Chrome och Safari (plus Safari på iOS) har problem.

Låter jag Pardon-sidan "ladda klart"/om så får jag en blå bakgrund med banner, men kommer inte vidare.
 

palmen

Moderator
Någon annan som lyckas boka något på sas.se nu? I bästa fall kommer man till betalning där sidan kraschar och laddar i "textformat". Priserna stack iväg också när man nu försökt några ggr
 
Någon annan som lyckas boka något på sas.se nu? I bästa fall kommer man till betalning där sidan kraschar och laddar i "textformat". Priserna stack iväg också när man nu försökt några ggr

Betalningen på hemsidan ligger nere enligt agenten jag pratade med för ca 30 minuter sen, jag hade samma problem som dig så jag fick ringa in för att lösa betalningen då en bokning skapades när min betalning "timade ut"
 

Rickard_O

Medlem
Någon annan som har problem att logga in på sas i webläsare?
När man trycker på 'Logga in' blir den gråmarkerad bara och sedan efter en liten stund går den tillbaka till att var blå igen.

EDIT: Såg nu även att det blir den fina röda bannern i toppen med "Ett fel har inträffat"
 

inka

Medlem
Någon annan som har problem att logga in på sas i webläsare?
När man trycker på 'Logga in' blir den gråmarkerad bara och sedan efter en liten stund går den tillbaka till att var blå igen.

EDIT: Såg nu även att det blir den fina röda bannern i toppen med "Ett fel har inträffat"
Har också haft samma problem men nu precis så fungerar det igen! :)
 
  • Gilla
Reactions: JPE

Big Birger

Medlem
Nu gick det att boka om en SAS bonusresa longhaul. Har haft bekymmer med att bara komma till en blå sida under en ganska lång tid, och sedan togs väl till och med "ändra bokning" bort. Verkar ha löst sig med andra ord.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Big Birger

Medlem
Behöver efterregistrera poäng för förra veckans flyg med Aegean från Arlanda till Kalamata. Hemresan registrerades som den skulle.

Hur jag än gör (och oavsett browser) får jag det spännande felmeddelandet nedan. Suck.

upload_2021-10-12_12-27-38.png
 
Toppen