Qraze
Medlem
Ser ut som jag tål kaffet. Resten ser ut att innehålla vallmofrö?PLUS till CPH SK 909 fr ARN. Idag 26/4 - 2023
Vad skall man säga…
![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ser ut som jag tål kaffet. Resten ser ut att innehålla vallmofrö?PLUS till CPH SK 909 fr ARN. Idag 26/4 - 2023
Vad skall man säga…
![]()
SK909 på ARN-CPH? Vad är det som är så hemskt? Om du nu inte vill ha pirogen, varför beställde du inget från vagnen?PLUS till CPH SK 909 fr ARN. Idag 26/4 - 2023
Vad skall man säga…
![]()
Är det samma meny som gäller nu?SAS Menykort för Inrikes, Skandinaviska o Europa flygningarna våren 2023
Visa bifogad bild 140147
Visa bifogad bild 140148
Nej, det har kommit några förändringar i senaste uppdateringen (Marabou->Fazer, gott&blandat, etc), men huvudsakligen samma.Är det samma meny som gäller nu?
Här är den senaste menyn:Är det samma meny som gäller nu?
Det senareNoterar det finstilta längst ner på menyn. Är det någon som vet hur kommer det sig att just Mallis och liknande sliriga svennedestinationer är begränsade till max tre kostnadsfria alkoholhaltiga drycker i plus? Finns det någon särskild lagstiftning, eller är det av den enkla anledningen att folk inte kan sköta sig på just dessa?![]()
Noterar det finstilta längst ner på menyn. Är det någon som vet hur kommer det sig att just Mallis och liknande sliriga svennedestinationer är begränsade till max tre kostnadsfria alkoholhaltiga drycker i plus? Finns det någon särskild lagstiftning, eller är det av den enkla anledningen att folk inte kan sköta sig på just dessa?![]()