Konstaterar att en kola med chips kostar 70 spänn på SAS men bara 55 på Ryan.
Hur ser menyn ut inrikes? Är det bara att räkna bort det som endast är "outside of Scandinavia" osv eller varierar det från flyg till flyg? Har en resa mellan ARN-GOT imorgon i Plus, kan jag förvänta mig något mer än fri tillgång på kakor?
En alkoholhaltig dryck kan du få och/eller soft drinks. Menykortet är annars samma för alla flighter inom Europa, men vissa saker är exkluderande på vissa marknader.Hur ser menyn ut inrikes? Är det bara att räkna bort det som endast är "outside of Scandinavia" osv eller varierar det från flyg till flyg? Har en resa mellan ARN-GOT imorgon i Plus, kan jag förvänta mig något mer än fri tillgång på kakor?
Inrikes och i Norden severas ingen platt låda med mat i Plus. De har snacks och ibland nån macka ibland polarrulla. Bara öl och vin, ingen cocktails.. Menykortet är annars samma för alla flighter inom Europa, men vissa saker är exkluderande på vissa marknader.
Avgår flyget före kl 12 så får man ingen alkoholhaltig dryck pga svenska lagregler, vill jag minnas ?En alkoholhaltig dryck kan du få och/eller soft drinks. Menykortet är annars samma för alla flighter inom Europa, men vissa saker är exkluderande på vissa marknader.
Stämmer säkert, men borde väl vara innan 11?Avgår flyget före kl 12 så får man ingen alkoholhaltig dryck pga svenska lagregler, vill jag minnas ?