jumbooze
Medlem
SkrällAnnars är det mest ursäkter för att inget de lovat är klart än...
SkrällAnnars är det mest ursäkter för att inget de lovat är klart än...
1 timme av ursäkter och info om att Oslo lounge skall man kunna träna lite?![]()
Precis, det känns åter igen att någon på Frösundavik har haft för lite att göra och varit på flaskan eller någon annan konstig sak.Njae, det är väl snarast en add-on som den stora majoriteten kanske inte kommer att använda. Blir ju också nödvändigt med duschutrymmen och omklädningsrum som tar plats.......från annat som är mer väsentligt som avskilda utrymmen för konfidentiella samtal mm
Det borde isåfall ske i samarbete med något flygplatshotell; där kan du idag ofta köpa dig in i gymmet för en billig penning. Att bygga ett nytt gym i en lounge känns som felprioritering.Gymmet måste väl ändå vara i samarbete med någon partner som sysslar med detta? Kan inte föreställa mig att SAS satsar tid och pengar på detta. Och i så fall på vilket beslutsunderlag?
Jag tänkte mer på att gymmet ska ligga i direkt anslutning till loungen. Det bör finnas sådant utrymme på Gardermoen. För övrigt kan det ju då också användas av de tusentals personer som arbetar på flygplatsen.Det borde isåfall ske i samarbete med något flygplatshotell; där kan du idag ofta köpa dig in i gymmet för en billig penning. Att bygga ett nytt gym i en lounge känns som felprioritering.
(Ot: För övrigt tycker jag att SJ ska ta en gammal familjevagn, bygga om lekhörnan till gym, och sätta in på uppsalapendeln. Trots detta tycker jag att gym i lounge är onödigt)