Senaste nytt

SAS Meet and Greet Stockholm 23 Maj 2017

joemume

Medlem
Det skall intressant detta. Jag kommer med på eventet men jobbar full dag, så det hinns nog inte med drinkar innan tyvärr. :)
 

palmen

Moderator
Jag är på resa idag och kommer först till Stockholm vid 17:30 så jag kan inte möta upp innan, men ett beslut behöver att tas.
Tudor Arms på Grevgatan ligger relativt nära och någon föreslog det tidigare så man kan väl lämpligt mötas där innan

PLATS: Tudor Arms, Grevgatan 31, Stockholm
TID: Från 16 och framåt

Ingen anmälan behövs men skriv gärna i tråden om ni är där så att andra vet vem man ska leta efter.
Skulle jag mot förmodan komma fram till Stockholm tidigare svänger jag nog förbi i alla fall.

Eventet med SAS börjar vid 18 så lämpligt att röra sig strax innan.
 

Canadien

Medlem
Till er som kan vara på plats ikväll;
För Lifetime Gold skulle jag vilja få svar på detta;
- Om medlemskapet är pausat ett år, räknas det fortfarande som 10 år oavbrutet ifall man har t ex 5 år + 1 år paus + 5 år ?
- Om man kvalificerat m h a Amex Elite (eller nya MC) till Guld, räknas det fortfarande
- Om man fått guld "på nåder" t ex uppnått 44,780 poäng på flyg och fått de sista 220p av supporten, räknas det?
- Fått guld av Diamond (tidigare sagt att det inte räknas, vore bra med en konfirmation)
- Inga krav på att x% baspoäng ska vara flugna på SAS metall?
- Vid familjepooling (när det nu införs), om man uppnår guld på detta vis, räknas det?

Och, varför inget lifetime Diamond för diamantmedlemmar som håller nivån i 10 år?

Annan fråga, eftersom poängkostnaden uppdaterats (höjts) för uppgradering i gate, är det något stort runt hörnet i övriga poängtabeller (intjäning / uttag)?? Främst intresserad av om de tänker sig några ändringar på Star Alliance rewards...
 
Toppen