Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

Beror väl på vad man köpt?

"I kampanjen får du 45 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 60 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 75 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se."

Beror väl på vad man köpt?

"I kampanjen får du 45 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 60 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 75 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se."

Ja, men du säger att den första poängtransaktionen var på 45 poäng/300 kr, dvs 15 poäng/100 kr, dvs var det ett köp i svenska kronor.

I så fall borde du ha fått ytterligare 30 poäng/100 kr, alltså skulle du ha haft 90 poäng för dina 300 kr.

De två transaktionera går inte ihop.

Ja, men du säger att den första poängtransaktionen var på 45 poäng/300 kr, dvs 15 poäng/100 kr, dvs var det ett köp i svenska kronor.

I så fall borde du ha fått ytterligare 30 poäng/100 kr, alltså skulle du ha haft 90 poäng för dina 300 kr.

De två transaktionera går inte ihop.

Jag kan bekräfta fel antal kampanjpoäng.

Ser 15/100kr i ena rad, sen 20/100kr som "campaign points". Premium kort, vanliga SEK transaktioner. Har nån kontaktat support än? Jag ska säkerligen göra det.

Ni behöver inte ödsla tid med att kontakta SEB utan mitt förslag är att sitta lugnt i båten och invänta korrigering. Det är garanterat en hel hög personer som redan skickat in och klagat och har inte någon på SEB redan blivit varse om problemet så lär bli de bli det vid öppning i morgon bitti.

Men vill ni kontakta dem så gör för all del det och delge då gärna svaret här :).

Toppen