Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

Buffy

Medlem
För min del blev det total makeover av lilla tjejens rum. Passade bra med kampanjen.
Funderar på att beställa nya stekpannor. Vad är det som gäller med att köpa online blir det trippla poäng?
 

stopover

Medlem
För min del blev det total makeover av lilla tjejens rum. Passade bra med kampanjen.
Funderar på att beställa nya stekpannor. Vad är det som gäller med att köpa online blir det trippla poäng?

Givetvis, ett onlineköp är också en transaktion på kortet :)
 
  • Gilla
Reactions: hco

MrRob

Medlem
[..]Vad är det som gäller med att köpa online blir det trippla poäng?

Givetvis, ett onlineköp är också en transaktion på kortet :)


Ett par gånger har jag varit med om att Klarna debiterat köpet först när varan är skickad så räkna inte iskallt att det till 100% debiteras på rätt dag. Brukar dock fungera bra!
 

palmen

Moderator
Testat med Betalo så här i sista sekund, tyvärr registreras det som uttag i appen...
Detta kommer upp flera gånger varje kampanj, det står bara så men det ger poäng precis som vanligt precis som det alltid gjort på Betalo (om nu inte något ändrats just denna helg vilket är rätt osannolikt)
 

Emil123

Medlem
För min del blev det total makeover av lilla tjejens rum. Passade bra med kampanjen.
Funderar på att beställa nya stekpannor. Vad är det som gäller med att köpa online blir det trippla poäng?

För att vara helt säker bör man göra alla online-köp på fredagen, ofta reggas online-inköp på lör/sön på måndag istället dvs inga poäng.
 

FilipJ

Medlem
Någon som varit i kontakt med SEB angående felaktig mängd bonuspoäng som vill dela med sig av svaret?
Även jag ser att extrapoängen endast uppgår till 20p/100kr för vanliga köp. Det stämmer inte heller för biljetter köpta på SAS.se.
 
Toppen