Till framtiden? Inte alls.Okej, vet du hur tillmötesgående de brukar vara med att flytta transaktioner så man kan få de poängen man blev snuvad på mållinjen på?
Det får du lägga in på kontot för läropengar. Jag gjorde samma sak en gång.
Till framtiden? Inte alls.Okej, vet du hur tillmötesgående de brukar vara med att flytta transaktioner så man kan få de poängen man blev snuvad på mållinjen på?
Såg ditt inlägg, när anser du att det är "säkert" att göra transaktionen då för att ska man vara garanterad att få extrapoängen? Om det nu finns någon säker tid.Mitt svar i post #42 i tråden är fortfarande precis lika giltigt:
Då upprepar jag igen, det har med "säljstället" att göra. Om man nu ska ha både hängslen och livrem borde det vara mycket safe att göra transaktioner över en sådan poänghelg när det inte är "torsdag" någonstans på jordklotet längre. Under alla omständigheter får det inte vara "torsdag" i det land som man nu köper ifrån och inte heller "torsdag" i England, där Curve trots allt har sitt huvudkontor. Att göra köp direkt efter midnatt mot fredagen är bara dumt. Jag fattar inte varför folk ens gör det? Vad menar man på att man skulle vinna på det?Såg ditt inlägg, när anser du att det är "säkert" att göra transaktionen då för att ska man vara garanterad att få extrapoängen? Om det nu finns någon säker tid.
Som redan skrivits, inte alls.Okej, vet du hur tillmötesgående de brukar vara med att flytta transaktioner så man kan få de poängen man blev snuvad på mållinjen på?
Surt sa jesus när han spikades upp på korset..Som redan skrivits, inte alls.
Då upprepar jag igen, det har med "säljstället" att göra. Om man nu ska ha både hängslen och livrem borde det vara mycket safe att göra transaktioner över en sådan poänghelg när det inte är "torsdag" någonstans på jordklotet längre. Under alla omständigheter får det inte vara "torsdag" i det land som man nu köper ifrån och inte heller "torsdag" i England, där Curve trots allt har sitt huvudkontor. Att göra köp direkt efter midnatt mot fredagen är bara dumt. Jag fattar inte varför folk ens gör det? Vad menar man på att man skulle vinna på det?
Att SEB Kort skulle flytta transaktionerna kan du med största säkerhet bara glömma, det är inte SEB Kort som gör själva transaktionen utan det är inlösande bank som meddelar hur mycket pengar de vill dra. Det kan inte SEB Kort styra över och flytta massa tider hit och dit, så går inte kortinlösen till. Det är tidstämplar, matchar och annat som skall stämma överens, det är inget som man bryter ut enbart för din skull. Det måste i så fall vara exceptionella omständigheter för att man skulle göra om transaktioner.
Om det ska bli någon dubbelpoäng-kampanj under black-week borde mail komma på tisdag om de följer traditionen. Dock lite osäkert eftersom det var en kampanj i slutet av september som inte brukar vara då. Kanske bli det en julkampanj istället eller så är det slut på det roliga med tanke på de nya villkoren från nästa år.
De har historiskt även kunnat vara i början av december, 12-13 typ om jag minns rätt.Om det ska bli någon dubbelpoäng-kampanj under black-week borde mail komma på tisdag om de följer traditionen. Dock lite osäkert eftersom det var en kampanj i slutet av september som inte brukar vara då. Kanske bli det en julkampanj istället eller så är det slut på det roliga med tanke på de nya villkoren från nästa år.