Tonton
Medlem
Blir lite nyfiken på vad du har bett om kompensation för? Mig veterligen så är det väl bara Diamant som har fått försämrade villkor med dyrare årsavgift.
Se mitt svar ovan - det kan appliceras till alla kunder, oavsett status.
Blir lite nyfiken på vad du har bett om kompensation för? Mig veterligen så är det väl bara Diamant som har fått försämrade villkor med dyrare årsavgift.
Även EBG har ju fått försämrad nytta. Baspoäng som inte behövs när SAS förlänger medlemskapet, Flypremium som inte går att använda för att man inte får resa, lägre spend p g a mindre tjänsteutlägg gör poängintjänandet relativt sett dyrare på de poäng som fås av privat spend.Blir lite nyfiken på vad du har bett om kompensation för? Mig veterligen så är det väl bara Diamant som har fått försämrade villkor med dyrare årsavgift.
Fick du 1000 eller 10000?Även EBG har ju fått försämrad nytta. Baspoäng som inte behövs när SAS förlänger medlemskapet, Flypremium som inte går att använda för att man inte får resa, lägre spend p g a mindre tjänsteutlägg gör poängintjänandet relativt sett dyrare på de poäng som fås av privat spend.
Skickade fråga 29/7
Inget svar ännu.
Jag lär väl bli undantaget som bekräftar regeln och inte får något erbjudande.
För det första så gäller ju FlyPremium nivån ett helt år efter att man uppnått den.Svårt att hålla uppe nivån utan resande och svårt att nyttja FlyPremium - vill de behålla kunderna så är det nog läge att "pausa" nivåerna "ett år"...