Robert flysas
Moderator
Bara roligt
Testa att använda meddelandefunktionen i appen!Jag är alldeles för blyg för att fråga om några poäng, det var aldrig på tal.
Jag tror att problemet (som andra har antytt) ligger i att du uppenbarligen hittat någon konstig funktion i din telefon som gör att du kunde ha någon form av röstkommunikation i realtid med en annan människa med hjälp av den. Det är bättre att använda telefonen så som Gud menade att den skulle användas när han skapade den, dvs för skriven kommunikation medelst chat eller mail.
Pratar man inte i maskinen så är det ingen telefon (Tēʹle phōnēʹ - fjärran röst), då är det en teletextmaskin eller något.Jag tror att problemet (som andra har antytt) ligger i att du uppenbarligen hittat någon konstig funktion i din telefon som gör att du kunde ha någon form av röstkommunikation i realtid med en annan människa med hjälp av den. Det är bättre att använda telefonen så som Gud menade att den skulle användas när han skapade den, dvs för skriven kommunikation medelst chat eller mail.
Fem gånger av sex är inte heller den smärtsam. Och antagligen inte heller den sjätte. Denna tombola verkar vara smärtsam hela tiden...Du ser! Men åtminstone mindre smärtsamt än rysk roulette![]()