FilipJ
Medlem
Definitivt, han spelar ju Wordfeud också."Visst var det en 13 tums Pro med 2TB disk du behövde för att läsa Facebook?" ;-)
Definitivt, han spelar ju Wordfeud också."Visst var det en 13 tums Pro med 2TB disk du behövde för att läsa Facebook?" ;-)
Hej,
På söndagen, efter en dag full av näthandel, runt 21.00, slutade kortet att fungera, försökte flera webbplatser och alla gav mig felmeddelanden, inklusive SAS. Ibland gick det till BankID, men misslyckades sedan. Jag hade liknande problem för ett år sedan. Finns det en gräns för antalet köp? Någon mer med samma erfarenhet?
Är det inte bara så att du har nått köpgränsen för de senaste två månaderna? Kreditutrymmet (=köpgränsen) ska räcka för två månaders inköp och det går inte att utöka med extra inbetalningar. Möjligen fungerar det ibland men det ska man inte räkna med.I mitt fall nekades omkring samma tid förskottsinbetalning till utländskt mobilabonnemang, efter BankID-verifiering, trots upprepade försök och gott om ledigt kreditutrymme. Jag fick prova med successivt mindre belopp, 250€ nekades men 200€ gick igenom. Oklart för mig varför, men verkar ju inte vara antalet köp i så fall.
Ja, precis, det är vad kundtjänsten sa till mig också. tackÄr det inte bara så att du har nått köpgränsen för de senaste två månaderna? Kreditutrymmet (=köpgränsen) ska räcka för två månaders inköp och det går inte att utöka med extra inbetalningar. Möjligen fungerar det ibland men det ska man inte räkna med.
Kundservice för SAS EuroBonus Mastercard
Här hittar du kontaktuppgifter och de vanligaste frågorna för ditt kort. Har du förlorat ditt kort, spärra det direkt på +46 8 14 72 00, öppet dygnet runt.saseurobonusmastercard.se
Är det inte bara så att du har nått köpgränsen för de senaste två månaderna? Kreditutrymmet (=köpgränsen) ska räcka för två månaders inköp och det går inte att utöka med extra inbetalningar. Möjligen fungerar det ibland men det ska man inte räkna med.
Kundservice för SAS EuroBonus Mastercard
Här hittar du kontaktuppgifter och de vanligaste frågorna för ditt kort. Har du förlorat ditt kort, spärra det direkt på +46 8 14 72 00, öppet dygnet runt.saseurobonusmastercard.se
Ja det finns begränsningar på antal transaktioner, slår man i taket får man vänta 24h typ.Hej,
På söndagen, efter en dag full av näthandel, runt 21.00, slutade kortet att fungera, försökte flera webbplatser och alla gav mig felmeddelanden, inklusive SAS. Ibland gick det till BankID, men misslyckades sedan. Jag hade liknande problem för ett år sedan. Finns det en gräns för antalet köp? Någon mer med samma erfarenhet?