Senaste nytt

SAS Mastercard poängfest 25-27 oktober 2024

Ska köpa barnvagn och har varit sur över de sjuka priserna. Nu blev jag plötsligt lättad över att de är så dyra... Och spend i £!
Du kommer tjäna duktigt med poäng!

Jag minns när vi besökte en sådan butik, jag sa bara ta vilken du vill, var lite upptagen med annat. Mitt enda krav var att den fick plats i bilen. De gick ut och provade så bra service. Det köptes även till en del extra paket, fanns mycket att välja på.

Stor chock vid betalning men bara hålla god min. Kostade mer än en bil jag sålde lite senare. Vagnens namn började på Buga men var inte en Bugatti. Otroligt egentligen :)

om 27:e är en söndag kommer lönen 28:e. De flesta jobb inom offentlig sektor har det så.
I vilket land får offentliganställda lön den 27:e? I Sverige får statligt anställda lön den 25:e. Det som skiljer från privat sektor är om 25:e är en söndag, då lönen kommer den 26:e. Om 25:e är en lördag kommer lönen den 24:e, samma som för privat sektor.

I vilket land får offentliganställda lön den 27:e? I Sverige får statligt anställda lön den 25:e. Det som skiljer från privat sektor är om 25:e är en söndag, då lönen kommer den 26:e. Om 25:e är en lördag kommer lönen den 24:e, samma som för privat sektor.
Regionanställda, åtminstone Stockholm, har 26:e som lönedag.

Du kommer tjäna duktigt med poäng!

Jag minns när vi besökte en sådan butik, jag sa bara ta vilken du vill, var lite upptagen med annat. Mitt enda krav var att den fick plats i bilen. De gick ut och provade så bra service. Det köptes även till en del extra paket, fanns mycket att välja på.

Stor chock vid betalning men bara hålla god min. Kostade mer än en bil jag sålde lite senare. Vagnens namn började på Buga men var inte en Bugatti. Otroligt egentligen :)
Exakt en sån som frun tycker vi ska skaffa! Skönt att det rasslar till med många poäng

Exakt en sån som frun tycker vi ska skaffa! Skönt att det rasslar till med många poäng
Själva vagnen är kanon! Bra a/c för barnet, manövervänlig och enkel packa ihop och flyga med, helt perfekt i citymiljöer. Köp iaf till mugghållare, var en del annat också, men det har säkert frun koll på. Grattis också, lycka till med allt. :)

Stämmer, själv statligt anställd men frun jobbar som lärare i Skövde kommun och har den 27:e som utbildningsdag.

Min Kjaerste är offentliganställd. Aldrig lön förrän den 27e, om inte den 27e inställer sig på en helg.

Toppen