Qraze
Medlem
Är i Spanien den helgen, dock inte i BCN men kortet ska få bekänna färg.Då kommer säkert kortet gå varmt för vissa BCare i BCN den helgen.
Är i Spanien den helgen, dock inte i BCN men kortet ska få bekänna färg.Då kommer säkert kortet gå varmt för vissa BCare i BCN den helgen.
Ja precis, dina dubblerade extrapoäng kommer leda till att du får fler nivåpoängBara noterade, de skriver "dubbla extrapoängen", men det blir väl även dubbla nivåpoäng då den siffran beräknas på intjänade extrapoäng?
Återigen diskriminering mot oss som får lön den 27:e
(Vi skippar diskussionen om hur hög kredit man ska ha osv)
Lön på en söndag, den var ny för migÅterigen diskriminering mot oss som får lön den 27:e
(Vi skippar diskussionen om hur hög kredit man ska ha osv)
SAS MC långsamma på att registrera en betalning? Det syns ju direkt när man använder kortet?Ja tyvärr...
Perfekt också att vår TV gick sönder i fredags. Kanske går att hitta något via SAS Shopping också så man kan dubbeldippa.
Fast iof... kommer lönen den 25e och man ska betala räkningen så är ju SAS MC så jä**** långsamma på att registrera betalningen så för min del kan det ibland hända att pengarna syns på kortet måndagen efter.
om 27:e är en söndag kommer lönen 28:e. De flesta jobb inom offentlig sektor har det så.Lön på en söndag, den var ny för mig
Sorry jag menar inbetalning.SAS MC långsamma på att registrera en betalning? Det syns ju direkt när man använder kortet?