Nej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.De ska komma som två olika poster efter varandra
Nej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.De ska komma som två olika poster efter varandra
Ibland verkar de tagit längre tid för vissa, vet att jag läst de här tidigare. Hade väntat till de varit en arbetsdag eller två här efter kampanjen o se att de inte kommer in senare. Sedan hade jag börjat jaga demNej inget sådant. Får kontakta MC och se vad som inträffat.
Ser poängen i appen, däremot verkar jag inte fått dubbla poäng på dem, kommer de senare eller hur ser det ut er?
Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?Förstår aldrig dessa problem när man ska lägga in dessa förbannade räkningar just denna helgen. Är inte i närheten utav någon maxgräns men ändå jävlas den med att säga att det inte finns utrymme. Har det med att man lägger in allt direkt? Bättre att lägga in en varje timme på billhop?
Känns lite oklart om de finns andra gränser för detta som räknas som kontantuttag men som inte är det egentligen men vanliga gränserna för kontantuttag i bankomat är numera 10k om dagen o max 20k på 4 dagar.Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?
Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?
Jag har aldrig lyckats med det trots flera försök (jag har 100 000 i kredit), 10 000 kr/24 timmar och 20 000 kr/fyra dagar är det som gäller för mig.Är väl gräns på 10k om dagen och 24k på 3 dagar?
Jag har aldrig lyckats med det trots flera försök (jag har 100 000 i kredit), 10 000 kr/24 timmar och 20 000 kr/fyra dagar är det som gäller för mig.
@Hafermann Inte min erfarenhet. De sista två poänghelgerna har gränsen varit 20k, iaf för mig. Då har jag fyllt på 10k tidigt fredag morgon, 10k lördag morgon men sedan stopp på söndagen då jag provat top-up med både 4, 3, 2 och 1k.