Senaste nytt

SAS Mastercard Classic gratis första året och 5000 Eurobonus poäng

Migato

Medlem
Jag har inte blivit debiterad 395, däremot pappersfaktura på 35 kr som jag ännu inte fått. Men jag har också "bara" fått 3000 poäng. Ska ringa och se vad de säger.

EDIT: Killen i kundtjänst kunde se att ytterligare 2000 poäng skulle komma in nästa månad. Intressant att det delades upp.
 

hco

Medlem
Hej, jag följde länken och tecknade kortet, men har blivit debiterad årsavgift 395kr samt endast fått 3 000p. När jag kontaktar kundtjänst säger dem att det inte finns något sådant erbjudande som ovan och undrar vart länken kommer ifrån. Någon som fått liknande?

Jag har inte blivit debiterad 395, däremot pappersfaktura på 35 kr som jag ännu inte fått. Men jag har också "bara" fått 3000 poäng. Ska ringa och se vad de säger.

EDIT: Killen i kundtjänst kunde se att ytterligare 2000 poäng skulle komma in nästa månad. Intressant att det delades upp.

Hur gick det med era ansökningar?

Länken är väl egentligen för f.d. användare av Diners Club. Därav texten

"Jag är medveten om att SEB Kort Bank AB kan hantera information om denna kortansökan även hos andra bolag inom SEB koncernen. Jag bemyndigar SEB Kort att ansöka om uppsägning av kreditfunktionen på mitt Diners Club och genomföra de nödvändiga ändringarna i mitt kortavtal med Diners Club. Jag förstår att genom att signera denna ansökan kommer eventuella framtida avbetalningar av kreditbeloppet på mitt Diners Club att minska det tillgängliga kreditutrymmet på kortet på motsvarande sätt."
 

ramo

Medlem
För min del löste det sig efter kontakt med kundtjänst, fick skicka länken och nu ser jag att 395kr är korr på nästa faktura. Men dem kände inte till erbjudandet.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen