Senaste nytt

SAS Mastercard Classic gratis första året och 5000 Eurobonus poäng

@Mattias Holmén Jag tycker inte det är så tydligt då detta är en annan produkt. Jag har t ex flera olika produkter från Amex och har som mest haft tre olika kort samtidigt från dem varav två SAS kort. Jag ska prova att ansöka med denna kampanj då jag kommer till Sverige nästa gång utan negativt utfall från någon rapportering här. Värt prova för 25k eb gratis på ett år. 200k köpsgräns med detta om jag minns riktigt.
Är det inte mer förmånligt att lägga den spenden på Premium?
 

SimonXYZ

Medlem
@Mattias Holmén Jag tycker inte det är så tydligt då detta är en annan produkt. Jag har t ex flera olika produkter från Amex och har som mest haft tre olika kort samtidigt från dem varav två SAS kort. Jag ska prova att ansöka med denna kampanj då jag kommer till Sverige nästa gång utan negativt utfall från någon rapportering här. Värt prova för 25k eb gratis på ett år. 200k köpsgräns med detta om jag minns riktigt.
Du får ta det för vad det är, men enligt kundtjänst kan man inte ha båda.
 

Migato

Medlem
Verkar som att de har samma signupformulär som Eurocard (eller är kanske standard för väldigt många fler). Med Eurocard fick jag sms direkt men med SAS MC måste man vänta några dagar. Hur många dagar fick ni vänta?
 

ramo

Medlem
Hej, jag följde länken och tecknade kortet, men har blivit debiterad årsavgift 395kr samt endast fått 3 000p. När jag kontaktar kundtjänst säger dem att det inte finns något sådant erbjudande som ovan och undrar vart länken kommer ifrån. Någon som fått liknande?
 

Zniper

Medlem
Hej, jag följde länken och tecknade kortet, men har blivit debiterad årsavgift 395kr samt endast fått 3 000p. När jag kontaktar kundtjänst säger dem att det inte finns något sådant erbjudande som ovan och undrar vart länken kommer ifrån. Någon som fått liknande?

Skicka länken till dem och kräv årsavgiften tillbaka om du uppfyllt kraven för erbjudandet
 

ramo

Medlem
Jo uppfyller kraven och har skrivit till dem, får se vad dem svarar men kundservice sa att det inte finns något sådant erbjudande.
 
Toppen