Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yes, jag flyger Turkish. Det är klart att det är generöst men jag hade gärna sett att de hade öppet en timme till :).(Åker på torsdag natt)

Yes, jag flyger Turkish. Det är klart att det är generöst men jag hade gärna sett att de hade öppet en timme till :).(Åker på torsdag natt)
Du får väl åka ut till flygplatsen lite tidigare. Sist jag var i loungen så sent (sent kvällsflyg mot Finland) så stängde de business loungen vid 21-tiden och lät alla passagerare använda guldkortsloungen.

Du får väl åka ut till flygplatsen lite tidigare. Sist jag var i loungen så sent (sent kvällsflyg mot Finland) så stängde de business loungen vid 21-tiden och lät alla passagerare använda guldkortsloungen.

ja, vi får göra det. Vi åker nog hemifrån runt 2100. Det sura är ju den sista timmen innan avgång. Hur är det med övriga öppettider på ARN? (Barer)

T

Oj oj oj vad dimmigt det är i CPH. 200ft visibility. Piloten sade att det var hans sämsta på 32 år (alla år han varit pilot). Hoppas att inte flyget vidare blir inställt nu.

Loungen är dock tyst och härlig idag. :)

Hörde av en SAS-kapten att SAS CRJ-900 inte är utrustade för Cat III B. CAT III A tillåter väl RVR ned till 660 ft, så kom man i en sån till CPH borde det med andra ord blivit problem..

Nu sitter jag i business loungen på ARN. Får hela 40 min. Väldigt trevligt bemötande i entrén i övrigt är jag lite besviken på utbud och hur det ser ut. Men det är ju lungt och skönt!

Nu sitter jag på Cathay Pacifics Skyview lounge i Singapore och väntar på min flight till Bangkok.
Det är mycket lufttig och trevlig lounge, inte så mycket folk just nu.

Jag har hunnit att ta en dusch, men vattenkranar för dusch var mycket dumma. Det tog ca 10-15 sekunder att svara, så jag fick antingen för kallt eller för värmt vatten i början. :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen