Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är i Scandinavian Lounge på CPH just nu. Har ett sent flyg hem till ARN då jag planerade för worst case scenario när jag bokade resan. Allt gick dock bra så nu har jag ett antal timmar att se fram emot i loungen :) Om någon kommer vara här och vill säga hej så sitter jag i det gröna rummet/balkongen med utsikt mot C-terminalerna

Sitter i Spanair-loungen (Star Alliance) på Madrid Barajas, T2. Ska till Köpenhamn via Frankfurt med LH/SK. Loungen är hyfsat luftig, och har trevlig utsikt över tarmac och startbanor. Men den är ganska sliten, fåtöljerna och sofforna har mycket fläckar av mat och dryck, och de plockar inte bort särskilt fort efter gäster som har lämnat sina platser (jag har skräp på mitt bord som har varit här i åtminstone 45 minuter). Wifi får man betala för. Personalen vid receptionen var trevlig dock.

Imorgon ska jag nog besöka loungen i ALC (ska man ta lite kort och skriva något om det?) samt OSL på em och sen ARN T4 inrikes på kvällen.

Imorgon ska jag nog besöka loungen i ALC (ska man ta lite kort och skriva något om det?) samt OSL på em och sen ARN T4 inrikes på kvällen.
Vi har ju loungeguider på sidan. Så vill du ta några snygga kort och skriva några rader om loungen i Alicante får du gärna bidra med det. Du ser i existerande guider vilken information som ska vara med.

Hej alla!

Hälsningar deån SAS Gold Lounge i ARN så här på en måndag kväll. Det är ganska mycket folk här fast kl. är 18:20. Maten har blivit lite bättre märkte jag jämför med vad SAS erbjöd senast.

Ska med OV till TLL 19:40 och hem igen imorgon innan på onsdag morgon vidare till LLA med SK1004.

Önskar en trevlig måndagskväll till alla!

Vi har ju loungeguider på sidan. Så vill du ta några snygga kort och skriva några rader om loungen i Alicante får du gärna bidra med det. Du ser i existerande guider vilken information som ska vara med.

Sitter i SALA VIP loungen på ALC nu och surfar på deras gratis wifi.

Stor lounge, Lite folk just nu , ska se om jag fixar att ta lite kort.

I LH loungen på IAD. Den ser ut som vilken typisk LH lounge som helst och erbjuder i princip samma saker. Det är lite folk här dock och det är ovanligt för en LH lounge.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen