Senaste nytt

SAS lanserar nytt utbud av mat och drycker

Efter att ha testat delar av det nya sortimentet så är min uppfattning att detta är en klar förbättring. Gillar t.ex. både den nya juicen från Ringi och den nya nötmixen. Juicen serveras i glasflaska, bara en sådan sak :).
Och glöm inte att skaka den! En granne til mig gjorde det och då var den inte alls lika god :)

Spännade! Har en ToR imorgon från LHR så ska bli kul att prova nya grejer!
Någon som rekommenderar något speciellt?

Så där, då har man provat nya utbudet.
Kul med Marabou och juice och extra bonus att Pizza-slicen fortfarande finns kvar.

Värt att nämna - 15% EB rabatt den här fredagen. Har för mig att det var mer förra veckan dock

Nya nötmixen var definitivt ett fall framåt.

Noterade idag att Cloud Hoppern var tilbaka på min CPH-ARN tur. Glömde kolla menyn, men jag misstänker att det var tillfälligt. Eller är det någon som vet om det är permanent återgång till den?

Nya nötmixen var definitivt ett fall framåt.

Noterade idag att Cloud Hoppern var tilbaka på min CPH-ARN tur. Glömde kolla menyn, men jag misstänker att det var tillfälligt. Eller är det någon som vet om det är permanent återgång till den?
Nej den ska ju vara slutbryggd så det var nog en batch från långt in på lagret. Bara Plane Ale som köps in nu som jag förstått.

Här i Norska fjällen var det stora 75cl flaskor SAS-juice.

5bb34e7ebe433217769a0fba2370270e.jpg

Toppen