Och glöm inte att skaka den! En granne til mig gjorde det och då var den inte alls lika godEfter att ha testat delar av det nya sortimentet så är min uppfattning att detta är en klar förbättring. Gillar t.ex. både den nya juicen från Ringi och den nya nötmixen. Juicen serveras i glasflaska, bara en sådan sak.
Det är samma viner som i vintermenyn.Vilka är de nya vinerna?
Precis så tycker jag också. I förra upplagan var det "selection"-vinet som var stråt vassare.Det är samma viner som i vintermenyn.
Och bland dem vinner det enklare Barberavinet före premiumalternativet som är en syltigare Primitivo.
Och glöm inte att skaka den! En granne til mig gjorde det och då var den inte alls lika god![]()
Nej den ska ju vara slutbryggd så det var nog en batch från långt in på lagret. Bara Plane Ale som köps in nu som jag förstått.Nya nötmixen var definitivt ett fall framåt.
Noterade idag att Cloud Hoppern var tilbaka på min CPH-ARN tur. Glömde kolla menyn, men jag misstänker att det var tillfälligt. Eller är det någon som vet om det är permanent återgång till den?