Skrev lite om ginen tidigare i trådenÄr intresserad av Ginen. Någon som smakat den?
Personligen hade jag hellre sett t.ex Hernö Gin.
Vad gällande Ölen så ser det på förhand ut som att de har bytt ner sig. De förra alternativen var i mitt tycke väldigt trevliga.
De har inte kommit ännu på småflaskor men ska vara på väg. Ginen har jag sett bilder på så den ska vara på väg, vodkan är jag inte helt 100 på om den kommer eller inte.Har läst i någon tråd här att vodkan och ginen skulle komma på småflaskor till Plus och försäljning också, hittar dock inte den kommentaren. Någon som vet något. Har noterat i några bilder att det i alla fall inte verkar ha hänt ännu.
Du får hälsa henne att den är grymt god. Problemet är bara att så mycket annat är så bra också.
Skrev lite om ginen tidigare i tråden
SAS lanserar ny mat/dryck i Business 1 februari 2017 | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hernö Gin var med i testerna men det var den norska Harahorn som valdes. Kul med svensk whisky, norsk gin, dansk vodka ombord. Representation från alla 3 länderna. Om du inte testat Harahorn, varför ser du då hellre Hernö? (som för övrigt är en god gin enligt mig).
.