palmen
Moderator
Jupp, ingen hit enligt mig, kanske skulle varit kallareVodka med humlesmak alltså?
Jupp, ingen hit enligt mig, kanske skulle varit kallareVodka med humlesmak alltså?
Har inte testat men det är oftast inte bartenders i luften. Om du informerar hur du vill ha den kan de säkert hjälpa till. Mig veterligen har de dock ingen shaker med sig ombord. Du kan absolut be om olika proportioner på innehållet om du önskar.Är det någon som testat en vodka martini från den nya drinkmenyn? Hur är den; proportioner vodka/Martini? Skakad eller rörd? Vattenskadad?
Det har iallafall funnits.Mig veterligen har de dock ingen shaker med sig ombord.
OK, inget jag såg i helgen, men letade inte hellerDet har iallafall funnits.
Jag får testa den på fredag på SK903 och se om man behöver justera någotHar inte testat men det är oftast inte bartenders i luften. Om du informerar hur du vill ha den kan de säkert hjälpa till. Mig veterligen har de dock ingen shaker med sig ombord. Du kan absolut be om olika proportioner på innehållet om du önskar.
Har inte testat men det är oftast inte bartenders i luften. Om du informerar hur du vill ha den kan de säkert hjälpa till. Mig veterligen har de dock ingen shaker med sig ombord. Du kan absolut be om olika proportioner på innehållet om du önskar.
Nu var det ett tag sedan jag åkte SAS, men de hade en shaker förra året i alla fall. Dock så såg flygvärdinnorna oftast lite rädda ut när de använde den.Det har iallafall funnits.
Då finns den kanske kvar fortfarande, djupdök inte i drinkutbudet då det var massa annat som skulle testas istället. Testade bara den nya drinken som tagits fram, den skakades inte.Nu var det ett tag sedan jag åkte SAS, men de hade en shaker förra året i alla fall. Dock så såg flygvärdinnorna oftast lite rädda ut när de använde den.