Snacka om att koka soppa på en spik........
Ricci Medlem 23 Oktober 2024 #42 Tobbe.O skrev: Då var det bara Anko som uttryckte en ambition om att starta linjen, inga datum mm presenteras vid det tillfället Klicka för att utvidga... På SAS-eventet i CPH 17 sep (tror jag det var) så var det Paul Verhagen som klämde fram något om Nuuk. Dock vagt och förstås med inga datum..
Tobbe.O skrev: Då var det bara Anko som uttryckte en ambition om att starta linjen, inga datum mm presenteras vid det tillfället Klicka för att utvidga... På SAS-eventet i CPH 17 sep (tror jag det var) så var det Paul Verhagen som klämde fram något om Nuuk. Dock vagt och förstås med inga datum..
011430121 Medlem 24 Oktober 2024 #44 fcx skrev: Jag överlåter åt juryn att avgöra om detta ska räknas som ö eller ej. Klicka för att utvidga... För någon vecka sedan i programmet ring så spelar vi var det en fråga vilken som var värdens största ö, svaret var Grönland. Grönland är världens största ö och nästan 80 procent av detta självstyrande område är täckt av is och många glaciärer.
fcx skrev: Jag överlåter åt juryn att avgöra om detta ska räknas som ö eller ej. Klicka för att utvidga... För någon vecka sedan i programmet ring så spelar vi var det en fråga vilken som var värdens största ö, svaret var Grönland. Grönland är världens största ö och nästan 80 procent av detta självstyrande område är täckt av is och många glaciärer.