Senaste nytt

SAS lanserar ny destination 23/10!

Vad tror ni om Cancun, känns det möjligt?
Nej, det är en charter destination så att SAS skulle börja flyga dit skulle kräva att några charterbolag köper i sotrt sätt alla platser under "chartersäsong". Det i sig är väl inte omöjligt, de ska ju tex börja flyga till Banjul 1 dag i veckan nu under vintern som charter, så en gång i veckan till Cancun är inte omöjligt från den aspekten, men om de skulle göra det nu för denna vinter borde de redan för länge sedan ha annonserat den linjen.

Arlanda-Newark flyttas till JFK. Trist men men
Skulle iof vara topp men skall man ta dem på orden och aspig är det väl inte en ny destination utan en ny linje. Inte en blekaste vad det kan vara och som nämnts handlar det om Europa kan jag inte komma på en enda som skulle väcka någon som helst entusiasm hos mig.

Finns det något i reklamen som tyder på att det är en ny longhaul-destination? Om inte, så är det väl Köpenhamn till någon ny europeisk destination, utöver de som tidigare meddelats. Det har ju t.ex. uttrycks förvåning här på BC att SAS inte alls flyger på Wien, så kanske CPH-VIE.
Jag tror på detta. D.v.s. inte någon ny long-haul utan snarare en europeisk destination, typ CPH-VIE.

Toppen