Senaste nytt

SAS lanserar ny destination 23/10!

Nuuk?

Delta har ju annonserat att de ska köra MSP-CPH, så MSP kanske ändå inte känns så aktuellt. Ska jag gissa på en riktigt ny destination i USA tror jag DTW.

ICN vore drömmen, men tror inte det.

Finns det något i reklamen som tyder på att det är en ny longhaul-destination? Om inte, så är det väl Köpenhamn till någon ny europeisk destination, utöver de som tidigare meddelats. Det har ju t.ex. uttrycks förvåning här på BC att SAS inte alls flyger på Wien, så kanske CPH-VIE.

Så länge de måste flyga runt Ryssland så tror inte jag på någon nordostasiatisk stad. Så då är det västerut som gäller, om de inte skall återuppliva Singapore...

Finns det något i reklamen som tyder på att det är en ny longhaul-destination? Om inte, så är det väl Köpenhamn till någon ny europeisk destination, utöver de som tidigare meddelats. Det har ju t.ex. uttrycks förvåning här på BC att SAS inte alls flyger på Wien, så kanske CPH-VIE.
Nej, egentligen inte. Blir heller inte förvånad om det visar sig vara Europa.

• Gilla
Reactions: hco
Nej men skämt å sido, tror nog isåfall mer på Minneapolis eller San José (även om det borde vara för sent för denna vinter) eftersom den har det väl tidigare varit sagt. Deltas vd har sagt i media att SAS tittar på att byta Washington mot MSP. Tror inte Seoul av två anledningar, dels att man inte kan flyga över Ryssland, dels för att Korean ska flyga ”testcharter” i vår.
Skulle inte bli förvånad om allt ståhej visar sig bli en linje inom Europa.
San Jose? I Costa Rica eller Kalifornien?
Det läckte ju information förut om charter till Costa Rica så fullt möjligt.

Delta har ju redan annonserat att de ska flyga MSP-CPH så att sas också gör det känns osannolikt just nu.

Minnespolis isåfall va? Med tanke på Deltas hubb
Detroit är en Delta hub, även Salt Lake City. Tro dock inte på någon av dessa.

Toppen