Senaste nytt

SAS lanserar direktlinje Stockholm Arlanda-Hong Kong

Status
Stängd för vidare inlägg.
På avtalspris tror jag det kan fungera fint!

För oss dödliga misstänker jag att prisskillnaden blir för stor. Visst kan jag betala typ en tusenlapp per väg för att åka direkt, kanske ibland 2000, men inte blir det 20-25k när jag kan åka för 12-15k med ett byte gör det inte så aktuellt.

Klargörande vad gäller tidpunkt från faceboook-chatten om nya kabinen...

Attachments

• saschatts.png
    saschatts.png
    9 KB · Visningar: 419
Ser ut som att priser är laddade i GDS - jag får iaf upp SK-fares med routing ARN-HKG när jag tittar nu på morgonen. Fast så kanske det alltid varit?

Jo, det brukar vara normen. Jag har inte grävt i det - det kan ju vara så att det inte är rätt fares som är laddade eller att jag tittade på fel fares från CPH.

• Gilla
Reactions: KNA
Jag tror inte ni skall ha alltför höga förväntningar på att CPH-priserna kommer vara så mycket lägre an ARN-priserna. Detta har väl bland annat med prisläget att som är högre i Danmark än Sverige.

De priser jag kan se i ExpertFlyer är skapade i mitten av november och några i mitten december. Stockholmspriserna har ett routingalternativ ARN-HKG medan Köpenhamnspriserna har CPH-ARN-HKG som ett av fyra routingalternativ.

Tror vi får se nya priser som enbart bygger på SAS egna flyg i samband med att biljetterna är bokningsbara.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen