Flyger TK ens till TLV???![]()
![]()
Tk flyger till OSL och TLV.
![]()
![]()
Det gör dem! Kan inte vara mycket till flygsträcka kvar dock, efter bytet i Istanbul![]()
Mat var ju faktiskt något naturligt även på tågsträckor förr i tiden....
Det är ca 2 timmar.
Det gör dem! Kan inte vara mycket till flygsträcka kvar dock, efter bytet i Istanbul![]()
Även om du prioriterar sov/sittkomfort före andra egenskaper under flygning, skulle många andra människor välja ett flygbolag med IFE och fri mat/dryck onboard före ett flygbolag utan IFE och BoB.
Du kan jämföra flygresan med båtresa istället. De flesta namn i flygindustri är relaterad från sjöfartstiden. Boarding, cabin, disembark(använd inte ofta längre) etc.Jag har bara bott i Sverige i ett par år, men ändå rest mycket till landet sedan början av 90-talet så jag undrar, var verkligen mat på tåget något som ingick för alla resenärer? Restaurangvagnar på tåg var förr i tiden lite mer komplicerat än vad det är idag där man bara värmer maten.
Jag har bara bott i Sverige i ett par år, men ändå rest mycket till landet sedan början av 90-talet så jag undrar, var verkligen mat på tåget något som ingick för alla resenärer? Restaurangvagnar på tåg var förr i tiden lite mer komplicerat än vad det är idag där man bara värmer maten.