Senaste nytt

SAS lågpriskalender - 1,3 miljoner enkel till San Francisco?

rob74

Medlem
Joo men om man vaskar så ska man inte vinna något på de! Alltså spelar de ingen roll om man får sina poäng/miles för poängen med vaskningen är att betala och sedan få en No-show ;)

Kom då också ihåg att inte betala med Amex eller något annat kort som du tjänar poäng med... ;)
 

NotRyan

Medlem
Jag har alltid tyckt att de som vaskar är... rätt suspekta individer, tänk dig att köpa två flaskor Krug och sedan hälla ut en...
 

johhenrik

Medlem
Jag har alltid tyckt att de som vaskar är... rätt suspekta individer, tänk dig att köpa två flaskor Krug och sedan hälla ut en...

Är det ite bara en myt då? Jag hängde rätt mycket på krogen när vaskning började nämnas och jag har då aldrig sett det iaf...
 

Llehs

Medlem
OT men jag har alltid undrat hur man gör sådana här snygga skärmdumpar och sedan klistrar in?! :confused: När jag gör en skärmdump kommer allt som jag har öppet på datorn med.

Mer OT

Det finns även freeware-program med utökad funktionalitet.
MWsnap är guld värt. Ett snabbkommando för att kunna klippa ut en helt fritt vald ruta av skärmen.
Automatiskt till urklippshanteraren (ctrl-v för att lägga in i annat program) och automatiskt sparad till en mapp. Taggad med datum och klockslag. Det blir som en dagbok till slut.
 
Toppen