mry skrev:Någon kan väl testa, det går ju att avboka inom 24 timmar och man får tillbaka pengarnaKlicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Vaska flygbiljetter? Ja jösses, men glöm inte att det är butt-in-seat som gäller för att få poäng/miles...Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:1,315,844 för GOT-SFO! Wow, tänk om de gör EB revenuebaseratKlicka för att utvidga...
vicce skrev:Betala med Amex också, så blir det lite bonuspoängKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:SAS lågpriskalender - 1,3 miljoner enkel till San Francisco?De skulle släppa 1 miljon x lågprisbiljetter men det blev biljett som kostar 1,3 miljoner SEK istället.Vem vet det är kanske SAS PR avdelnings knep att få publicitet? Det är inte så många flygbolag som säljerenflygbiljett för 1,3 miljoner SEK.Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Dags för SAS IT att avgå kanskeKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Problemet är väl de som är kvar på SAS och står för beställningarna gentemot den nya leverantören. Outsourcingbolag gör vad de blir tillsagda om vare sig mer eller mindre (i de flesta fall).Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Visa bifogad bild 16897Det ser ut som om SAS IT är ersatt av Delta IT...(Jag fick resultat 675.000 miles för bonusresa mellan Stockholm-Bangkok t/r i Business class på Delta SkyMiles.)Klicka för att utvidga...
Gus skrev:OT men jag har alltid undrat hur man gör sådana här snygga skärmdumpar och sedan klistrar in?!När jag gör en skärmdump kommer allt som jag har öppet på datorn med.Klicka för att utvidga...
Gus skrev:OT men jag har alltid undrat hur man gör sådana här snygga skärmdumpar och sedan klistrar in?!När jag gör en skärmdump kommer allt som jag har öppet på datorn med.Klicka för att utvidga...
Lukas2 skrev:SAS lågpriskalender visar falska priser | Min Ekonomi | AftonbladetKanske inget nytt, men kanske blir bättring.Klicka för att utvidga...