lnixon
Medlem
Tänkte bara påminna alla där ute att fortsätta boka resor med SAS. Betala med kort så riskerar ni inte att förlora några pengar om det värsta skulle ske!
Jag reser för skattebetalarnas pengar, så det är lugnt för min del.
Tänkte bara påminna alla där ute att fortsätta boka resor med SAS. Betala med kort så riskerar ni inte att förlora några pengar om det värsta skulle ske!
Jag reser för skattebetalarnas pengar, så det är lugnt för min del.
Roade mig att kolla hur det gick för döttrarna 2011. Blue 1 var ingen rolig läsning, men Widerö såg ju desto bättre ut. Går det tekniskt att konka SAS och Blue 1 delen och dagen därpå tar Widerö över de lönsamma linjerna och bygger det upp det nya bolaget SAS/Widerö med en hälsosammare kostnadsstrukturEB tar givetvis det nya bolaget över
![]()
Widerö skulle säljas enligt nya affärsplanen.
Men oj, Rickard Gustafsson svarar inte på om det är ok att boka en resa till nästa vecka! Förhandlingstaktiskt, men är det inte att gambla lite väl högt?
Jag tror också att det löser sig, men jag fascineras och vältrar mig i detta drama, som jag först avfärdade som ett mediadrev. Nu ter det sig ju mer och mer på riktigt.Jag har nu ingen fakta utan tror med mitt positivt tankesätt att allt löser sig!
Jag kan inte tro att facken faktiskt är så dumma att de välter SAS nu. Du ska våga boka men använd kreditkorten i fall det värsta händer.