Senaste nytt

SAS konkurs nära förestående?

Nån fler än jag som fick mail om "SAS satser offensivt for å skape et bedre produkt" av SAS idag? Har iofs inget problem att förstå norska, men kändes lite oväntat :D

Nån fler än jag som fick mail om "SAS satser offensivt for å skape et bedre produkt" av SAS idag? Har iofs inget problem att förstå norska, men kändes lite oväntat :D

Jadå, alla EB-medlemmar har väl fått det?

Det finns omnämnt på flera ställen i andra trådar också :)

Jag tycker det känns bra i alla fall att läsa norska om det kommer från en norsk anställd. Bättre i alla fall än att hålla på med översättningar inom Skandinavien...

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Tänkte bara påminna alla där ute att fortsätta boka resor med SAS. Betala med kort så riskerar ni inte att förlora några pengar om det värsta skulle ske!

Haha Unionens ordf säger att "alternativet är att vi är vana vid att kavla upp armarna och förhandla".. eh jaha.. vad spelar det för roll rent praktiskt, bu eller bä är det som gäller!

Men oj, Rickard Gustafsson svarar inte på om det är ok att boka en resa till nästa vecka! Förhandlingstaktiskt, men är det inte att gambla lite väl högt?

Tänkte bara påminna alla där ute att fortsätta boka resor med SAS. Betala med kort så riskerar ni inte att förlora några pengar om det värsta skulle ske!

OBS!! Var noga med att titta på vad era kortregler säger. Finns en del kort som avsäger sig konkursskyddet i det finstilta.

Ni med Kredikort behöver inte oroa er... Om man däremot använder betalkort bör man kolla med sitt kortföretag, alternativt bank innan man trycker på köpknappen :)

Jag satt bara och skrattade när han sa det... Han kör hårt, risken är bara att gemene man inte bokar eller bokar av, hoppas att dom kör förhandlingarna snabbt i mål nu....

Toppen