Japp. Man behöver inte ens vara familj utan kan poola med bekanta som inte flyger så ofta tex.Även Norwegian har väl family pooling på sitt bonusprogram?
Nått nytt om familjepool?
Tror du det tar så lång tid?den kommer att postas här inom ett fåtal minuter.
Tror du det tar så lång tid?
Om man jämför med hur fort folk svarar i AmEx-rekryteringstråden skulle jag vara besviken om det tar så lång tid.Så ja, jag tror nog att det faktiskt tar minst en minut.
Helt ot, men tror inte det är lika hett att programmera bot:ar som scannar av SAS efter familjepooling och sedan automatpostar på BC. Hade dock gjort mig glad.Om man jämför med hur fort folk svarar i AmEx-rekryteringstråden skulle jag vara besviken om det tar så lång tid.
Nej det är väl så. Jag tycker det är oerhört trist att folk håller på med sådant i den tråden.Helt ot, men tror inte det är lika hett att programmera bot:ar som scannar av SAS efter familjepooling och sedan automatpostar på BC. Hade dock gjort mig glad.
Jag kör med epostnotifikation på den tråden, men tycker alltid det är intressant att när jag hunnit ladda inlägget är det gillat av vissa individer, trots att klockan är mitt i natten i SvedalaNej det är väl så. Jag tycker det är oerhört trist att folk håller på med sådant i den tråden.