Senaste nytt

SAS köper en till Airbus A330-300E med leverans våren 2019, ersätter LN-RKP!

Sista juli verkar det bli, tidigast...

Nu baserar jag det enbart på artikeln från flygtorget, men tydligen måste LN-RKP in på D-check senast någon gång i juni. Därav att de inte kan flyga med den kärran längre (om det inte går att få dispens etc?)

Nu baserar jag det enbart på artikeln från flygtorget, men tydligen måste LN-RKP in på D-check senast någon gång i juni. Därav att de inte kan flyga med den kärran längre (om det inte går att få dispens etc?)
Det skrevs någonstans att den hade fått "dispens" i Norge i typ ytterligare en månad, huruvida det stämmer eller inte låter jag vara osagt. Men det verkar som att den kommer vara kvar juni-juli i alla fall.

Hold kæft jeg glæder mig! Mit fly til NY imorgen er lige blevet ændret til LN-RKP :mad::mad::mad:.

Havde aldrig budt 40k point for en opgradering, hvis jeg havde vidst det...

Hold kæft jeg glæder mig! Mit fly til NY imorgen er lige blevet ændret til LN-RKP :mad::mad::mad:.

Havde aldrig budt 40k point for en opgradering, hvis jeg havde vidst det...
Det är många som rapporterat att dom fått tillbaka poängen för uppgraderingen, samtidigt som dom fått resa i den uppgraderade klassen.

Aha! Nice! Det var jeg ikke klar over.. Det skulle jeg også have gjort sidst så. Tak!

Og, det er derfor man er på BC! :)
Jag fick bara tillbaks 30k av 35k spenderade på upograderingen sist så de har börjat snåla lite, men det beror mycket på vilken agent du får som hanterar ersättningsanspråk.

Jag fick bara tillbaks 30k av 35k spenderade på upograderingen sist så de har börjat snåla lite, men det beror mycket på vilken agent du får som hanterar ersättningsanspråk.
Rent generellt så har dom börjat snåla lite på kompensationen, men det är som du säger beroende på agent. Sedan vore SAS inte SAS om dom helt plötsligt skulle vara konsekventa :D

Toppen