Robert flysas
Moderator
Jag har nästan svårt att tro att det redan gått ett år sedan jag skrev om SAS Juleflyget och lotter & pins. Men nu är det dags igen. I år kommer pinsen vara samma som 2024, dock självklart nya lotter. Endast 10 pins finns i lager och ett fåtal från förra året (nu slutsålda) Priset höjs inte utan både lotter och pins kostar samma som tidigare, 100 kr. Många återkommer varje år och samtidigt kommer nya medlemmar och det är alltid roligt. Det som tillkommer är porto. Oftast räcker 1 frimärke, dvs 22 kr.
Jag lägger ut bilder på årets lott så fort jag fått det men lägger ut bild på pins då det är lika som förra året.
Många av er har efterfrågat pins från tidigare år, vilket ev finns, lägger isåfall upp en bild på dom.
Som vanligt går det bra att skicka ett PM här eller maila mig på Robertsasjulflyget@outlook.com
Swish eller Revolut är bäst som betalning som tidigare år.
Lägger ut bilder på vad som barnen har haft möjlighet att göra tack vare insamlingen till SAS Julflyget. Bifogar dessa bilder där barnen hälsar med en stor TACK skylt
Alla uppdateringar sker i denna tråd.
Tack på förhand - slår vi förra året då vi kom över 11,000 kr ?
Jag lägger ut bilder på årets lott så fort jag fått det men lägger ut bild på pins då det är lika som förra året.
Många av er har efterfrågat pins från tidigare år, vilket ev finns, lägger isåfall upp en bild på dom.
Som vanligt går det bra att skicka ett PM här eller maila mig på Robertsasjulflyget@outlook.com
Swish eller Revolut är bäst som betalning som tidigare år.
Lägger ut bilder på vad som barnen har haft möjlighet att göra tack vare insamlingen till SAS Julflyget. Bifogar dessa bilder där barnen hälsar med en stor TACK skylt
Alla uppdateringar sker i denna tråd.
Tack på förhand - slår vi förra året då vi kom över 11,000 kr ?
Last edited: