Kimmen00
Medlem
Du missförstår ju, bilden är inlagd från serveringen i Plus.
Ah.. Jag trodde han i plus fick premiumbeställningen som han gjort i Go
Du missförstår ju, bilden är inlagd från serveringen i Plus.
Ah.. Jag trodde han i plus fick premiumbeställningen som han gjort i Go
Ja, det var alltså den ordinarie Plus-måltiden som serverades i Plus. Specialbeställningen följde inte med. Även om det hade varit roligt att se om det var någon skillnad överhuvudtaget från den ordinarie Plus-maten. Jag hade ju inte blivit riktigt lika glad om specialbeställningen följt med om min plusgrade till Business hade gått igenom...
Kanske blev det lite förvirrande att jag la in en bild på den i den här tråden.
Vem fick din specialbeställning då? Den som hamnade i ditt GO-säte? CC?![]()
![]()
Det är egentligen sak samma vad det är för geggamojja som serveras så länge det inte överensstämmer med bilden av premium måltiden SAS valt att marknadsföra produkten med. Allt annat är vilseledande och falskt. Än idag verkar inte en nyans av den propaganda bilden överensstämma med verkligheten.
Så illa är det inte, det är bara varmrätten och metallbesticken som är fel. Allt annat på propagandabilden är med.
Men vanliga plus då som är premium ekonomi?Jag ställer nog lite högre krav på mat som kallas och säljs som premium.
Så illa är det inte, det är bara varmrätten och metallbesticken som är fel. Allt annat på propagandabilden är med.
Enig. Problemet ligger i att SAS använder bilder på en Business varmrätt i marknadsföringen. Det är typ som att McDonalds marknadsför en Big Mac och du får en cheeseburgare, medans andra gottar i sig Big Macs lite längre fram. Handlar inte om att det inte finns en produkt såsom den är marknadsförd, utan att det är vilseledande.Jag fick metallbestick till min premium-bricka så jag vill nog hävda att det bara är varmrätten som är fel. Den hade gärna fått likna något som påminner om säljbilden. Eller åtminstone ligga i ett porslinsfat.