SK1563, CPH-CDG, två rader C. Därefter full gardinmundering och strikt toalettförbud för M som hänvisades till bakre toaletterna. LN-ROP, Björn Viking. Mkt bra besättning ikväll. Tyvärr satt jag i M.
Dock efter man är eventuellt så kallad "medveten resenär" men mer i skymundan när man reser i M eller W !? så har man full respekt för det du säger. Dock tycker jag Y får gå åt vilket håll de önskar sålänge det är 3-4 rader? då det allt som oftast är 2-3 passagerare per row?
Dock efter man är eventuellt så kallad "medveten resenär" men mer i skymundan när man reser i M eller W !? så har man full respekt för det du säger. Dock tycker jag Y får gå åt vilket håll de önskar sålänge det är 3-4 rader? då det allt som oftast är 2-3 passagerare per row?
Det som är mest irriterande är att i min mening vanligare besättning inte använder divider/eller den inte finns. Det gör SAS Europeiska Businessclass väldigt inkonsekvent. Reser man C klass som ovan flight till CDG är det ju perfekt (som det skall vara) men när nästa flight ex vis FRA-ARN och det är en 737-800 utan skynke blir det istället riktigt dåligt för C passageraren (dock bättre för övriga )
Så var det faktiskt, även Economy Extra hade tillgång till den främre toaletten. Dock var de tvungna att passera igenom gardinen - en avhållande faktor.
Åkte C LHR-ARN i går. Hade ingen aning om att en 736 kunde kännas öde. Men med max 50 pax varav 4 i C visade det sig möjligt. Gardiner på plats och otroligt trevlig crew! Bra jobbat SAS.