Senaste nytt

SAS inför zoner för boarding

Japp! Jag prioriterar stenhårt i det läget. :)

Det gör jag också. Det är bland det värsta jag vet att inte få plats med mina saker där jag sitter. När jag för drygt en vecka sedan reste med min son så gjorde jag klart för honom att om han inte fick gå ombord tillsammans med mig så skulle han få vänta ensam på sin tur. Nu behövde jag aldrig verkställa detta då personalen var tillmötesgående och lät honom hänga på mig.
 

agehall

Medlem
Då har vi väldigt olika definition på ”enorm uppoffring”. :)
Folk som flyger lite brukar inte tycka det är något problem att det tar några minuter extra att komma av planet eller att man får stå och vänta på en incheckad väska. När man spenderar en stor del av sin arbetstid ombord på flygplan blir situationen lite annorlunda. Jag vill inte tillbringa en minut längre ombord än vad jag behöver när vi väl är framme.

Nu flyger jag inte lika mycket som jag gjorde ett tag, men vanan sitter i. Sista året jag flängde till Afrika räknade jag ut att jag hade närmare 34 arbetsveckor i ren flygtid - utan att ta hänsyn till tid som går bort på flygplatser före och efter. Då är det inte lika roligt längre om man säger så...
 
Toppen