Remington Steele
Medlem
Går inte att tolka på något annat visInnebär det också att allt under ”light meal” ingår i SAS Plus inom Europa?
Skulle vara en total game changer för oss med familjemedlemmar som är picky eaters.![]()
Går inte att tolka på något annat visInnebär det också att allt under ”light meal” ingår i SAS Plus inom Europa?
Skulle vara en total game changer för oss med familjemedlemmar som är picky eaters.![]()
Inga problem att få vad man vill i Plus. SK587.Jag ska visa den bilden nästa gång jag blir nekad. Förmodligen på Torsdag.
Tillägg. Utan att föra fram några bevis på att allt ingår.Inga problem att få vad man vill i Plus. SK587.
Om du söker lite på forumet (jag kommer inte på just nu var jag såg det) så kan du till och med hitta en bild från manualen där det uttryckligen står att det inte är begränsat för EBD.Hur ser det ut för EBD om man åker i GO på direktflyget LPA-ARN? Har en resa i April hem från "ön" och fick tag på en bonusplats och lär behöva fika en del för att överleva![]()
Tycker sökfunktionen är riktigt dålig här på forumet generellt, men bra input. Får leta efter den!Om du söker lite på forumet (jag kommer inte på just nu var jag såg det) så kan du till och med hitta en bild från manualen där det uttryckligen står att det inte är begränsat för EBD.
Svaret står bokstavligt talat fem inlägg ovanför ditt.Hur ser det ut för EBD om man åker i GO på direktflyget LPA-ARN? Har en resa i April hem från "ön" och fick tag på en bonusplats och lär behöva fika en del för att överleva![]()
Tycker sökfunktionen är riktigt dålig här på forumet generellt, men bra input. Får leta efter den!Kanske hittar den medans jag fikar i April
![]()