Nu var det dock inte VD som sa att de lagt märke till att det diskuterats här, det var väl personen som var ansvarig för maten/drycken ombord.
Det Rickard sa om jag kommer ihåg rätt är att han inte har något bra svar på varför det är olika regler beroende på om det är inom Europa eller Interkontinentalt, men han skulle ta med sig frågan till berörda.
@johhenrik får gärna rätta mig om jag kommer ihåg fel.
Personligen tycker jag inte att en VD ska vara inne och styra på denna detaljnivå utan det får ansvariga för området göra.
Snart ersätter de väl buffén i Business med en varuautomat.
Du har aldrig varit med på en BC-resa va? ;-)Min mening är att det är en ickefråga. Hur många av oss dricker fyra eller fler alkoholhaltiga drycker på en vanlig europaflygning? Det ser kanske billigt ut att sätta ut det i print, och ja, för de längsta europalinjerna kanske det är en begränsning - men reaktionen här är väldigt oproportionerlig.
Men det är vad som, för mig, är charmen med BC.se!
Min mening är att det är en ickefråga. Hur många av oss dricker fyra eller fler alkoholhaltiga drycker på en vanlig europaflygning? Det ser kanske billigt ut att sätta ut det i print, och ja, för de längsta europalinjerna kanske det är en begränsning - men reaktionen här är väldigt oproportionerlig.
Men det är vad som, för mig, är charmen med BC.se!