India Alpha
Medlem
Som privat resenär uppskattar jag det inte, men som företagare säger jag självklart.
Jag tycker däremot att just denna fråga visar på brist på kompetens på SAS. Både i kommunikationshänseende samt affärsutvecklingsmöjlighet
Utvecklingsmöjligheten när det gäller att införa avgifter är många. Här kommer de tre mest spontana. Att de inte tar vara på dessa, det är det problematiska.
1. Förklara varför man inför dessa avgifter innan en sådan storm som denna blåser ut...
1a. Belys de kostnadsfria alternativen
2. Ta fram ett sasbankkonto med tillhörande kort med en bank, alt låt de sasbrandade korten vara avgiftsfria eller i alla fall prisdifferentierade.
3. Kanske borde förhandlaren på SAS bytas ut. Det går ju att hitta alternativa och kundorienderade ( läs lönsamma) lösningar för företag i denna storlek.
Jag tycker däremot att just denna fråga visar på brist på kompetens på SAS. Både i kommunikationshänseende samt affärsutvecklingsmöjlighet
Utvecklingsmöjligheten när det gäller att införa avgifter är många. Här kommer de tre mest spontana. Att de inte tar vara på dessa, det är det problematiska.
1. Förklara varför man inför dessa avgifter innan en sådan storm som denna blåser ut...
1a. Belys de kostnadsfria alternativen
2. Ta fram ett sasbankkonto med tillhörande kort med en bank, alt låt de sasbrandade korten vara avgiftsfria eller i alla fall prisdifferentierade.
3. Kanske borde förhandlaren på SAS bytas ut. Det går ju att hitta alternativa och kundorienderade ( läs lönsamma) lösningar för företag i denna storlek.