Mr Basic
Medlem
Och bokar med Tui(fly) nästa gång.resten höll sig nog för skratt.
Och bokar med Tui(fly) nästa gång.resten höll sig nog för skratt.
Håller med Tonton. SAS skulle inte inte äventyra säkerheten, märkligt att skriva så
Om man nu verkligen ’höll på” att landa?där man höll på att landa utan klaffar i på tok för hög fart.
Incident: SAS A20N at Rome on Feb 13th 2023, a really hot approachOm man nu verkligen ’höll på” att landa?Gissar att det kommer mer info om denna flygning framgent, hittills verkar all info komma från ”en anonym källa”.
OBS. Jag ifrågasätter inte att de flög på final bana 16L till FCO.
Japp, jag känner till den artikeln och bifogar en balanserad kommentar från AVH.Incident: SAS A20N at Rome on Feb 13th 2023, a really hot approach
Verkar som att det även är innan sommaren SmartLynx 320 börjar trafikera för SAS. Har några flights mellan MMX-ARN i april. Det står fortfarande när man bokar dessa "trafikeras av SAS" Men jag som redan har bokade biljetter kan t.ex. ej välja säte, står bara "ej tillgängligt" och den jag kan välja säte på ser jag det inte "Matchar" SAS seatmap. Exempelvis finns rad 13 som inte finns på SAS 320/320neo.
ARN-MMX 17 APRHvilke datoer er dette? Jeg skal MMX-ARN den 6 APR med A320 fløjet af SAS Connect, og retur 9 APR med CRJ900 fløjet af XFly, det ser ud som da jeg bookede det.