AABack2ARN
Medlem
Nu verkar det fungera igen (nåja nästan i alla fall)
Priserna har laddats och det ser intressant ut
Ex ARN-MAD
Således kan man se att SAS nu använder A och P för de billigaste SAS Plus-klasserna inom Europa och att de dyrare GO-biljetterna går hand-i-hand med PLUS-biljetterna samt att C kommer kallas Business på andra resebyråers siter.
7660SEK+skatt för den dyraste biljetten med SAS mellan Stockholm och Madrid är ju fortfarande mycket pengar men betydligt lägre än tidigare då jag tror den låg närmare 10000+skatt. 2384+skatt för den billigaste ser ju lovande ut.
Grundpriset 2384+skatt verkar råda till de flesta SAS-destinationer i Europa från Arlanda.
Alltså får man 200% EB-poäng, Fast Track (i Skandinavien?), Lounge (i SAS egna lounger?) och en plastinpackad wrap+dryck för ett par tusen extra. Ser nog inget förutom de extra poängen lockar mig som EBG - men för övriga tror jag det kan kännas värde för pengarna.
Priserna har laddats och det ser intressant ut
Ex ARN-MAD
Fare Price Class AP
---------------------------------------------
OSERTM SK O Round-Trip 1168(SEK) E 02
TSERTM SK T Round-Trip 1278(SEK) E 02
LSERTM SK L Round-Trip 1378(SEK) E 02
KSERTM SK K Round-Trip 1402(SEK) E 02
USERTM SK U Round-Trip 1460(SEK) E 02
WSERTM SK W Round-Trip 1860(SEK) E 02
ASERTY SK A Round-Trip 2384(SEK) PE
QSERTM SK Q Round-Trip 2460(SEK) E 02
PSERTY SK P Round-Trip 2860(SEK) PE
BSERTY SK B Round-Trip 3460(SEK) PE
HSERTM SK H Round-Trip 3460(SEK) E 01
MSERTM SK M Round-Trip 4460(SEK) E 01
SSERTY SK S Round-Trip 4460(SEK) PE
ESERTM SK E Round-Trip 5460(SEK) E 01
YSERTY SK Y Round-Trip 5460(SEK) PE
JSERTY SK J Round-Trip 6460(SEK) PE
CSERTC SK C Round-Trip 7660(SEK) B
Således kan man se att SAS nu använder A och P för de billigaste SAS Plus-klasserna inom Europa och att de dyrare GO-biljetterna går hand-i-hand med PLUS-biljetterna samt att C kommer kallas Business på andra resebyråers siter.
7660SEK+skatt för den dyraste biljetten med SAS mellan Stockholm och Madrid är ju fortfarande mycket pengar men betydligt lägre än tidigare då jag tror den låg närmare 10000+skatt. 2384+skatt för den billigaste ser ju lovande ut.
Grundpriset 2384+skatt verkar råda till de flesta SAS-destinationer i Europa från Arlanda.
Alltså får man 200% EB-poäng, Fast Track (i Skandinavien?), Lounge (i SAS egna lounger?) och en plastinpackad wrap+dryck för ett par tusen extra. Ser nog inget förutom de extra poängen lockar mig som EBG - men för övriga tror jag det kan kännas värde för pengarna.