JohnBrander
Medlem
Fick hem ett nytt smart pass här idag som jag tänkte kan få läggas i byrålådan, men sen kom jag att tänka på att det kanske finns nåt bra med den där ändå, lika bra att fråga här. Jag har följt tråden och det gnälls på seg respons, får testa den på torsdag mest på kul. Men finns det någon bra fördel, använder ni smart-passet egentligen? Eller har den förlorat sin roll när sas-appen kom? Själv använder jag boardingkort på papper, men det är framförallt för att jag ska göra en tavla en dag med massa sköna boardingkort och andra flygdekaler. Boardingkort har iofs sin fördelar, kräver ingen boot-tid, släcker inte ner sig till villoläge som kräver fingeravtryck eller kod, kan enkelt manövreras med fingertoppsgrepp etc, alla ganska bra fördelar när du står i en kö med händerna fulla.
Kanske har smartpasset dessa fördelar också jämfört med appen. Men kan vi får höra nu om det finns nån som kan tala sig varm för passet?
Kanske har smartpasset dessa fördelar också jämfört med appen. Men kan vi får höra nu om det finns nån som kan tala sig varm för passet?