OSL innenriks loungen er mye mye bedre enn loungen på ARN. Jeg har vært på begge flere ganger og ARN er alltid full men OSL er ikke såInrikes lounge på OSL den är allt mer än förjävlig. Man är som packade sillar. Avskyr den loungen rent ut sagt. Huvvaligen. Egentligen skulle de spränga bort den loungen och göra en inrikes lounge på OSL på en 200-300 kvm istället. Ska man ha något tilltugg så får man armbåga sig fram. Tacka vet jag SAS loungen på OSL vid utrikes. Sån klass och sån mysig känsla där inne. SAS lounge på ARN, nja.
OT: Emirates lounge i Dubai för business, herre min skapare för vilken lounge eller lounger. Helt magiskt.
Det är lätt på SAS ja, men t ex British Airways har giveaway Silver och Gold för de som flyger mycket och då behöver mottagaren inte flugit en meter i sitt liv.I tillegg er vel SAS det eneste selskapet jeg vet om der man ikke trenger å fly en meter for å få gullkort
De som flyr mye på BA får vel sølv eller gull fra flygningen? BA statusmatcher ikke til andre programmer eller gir bort status. Fint om du sender en link hvis du har sett noe annet. Det er en av de fordelene med BA at man bare kan ta med 1 gjest. Veldig lite barn i loungene til BADet är lätt på SAS ja, men t ex British Airways har giveaway Silver och Gold för de som flyger mycket och då behöver mottagaren inte flugit en meter i sitt liv.
De som flyr mye på BA får vel sølv eller gull fra flygningen? BA statusmatcher ikke til andre programmer eller gir bort status. Fint om du sender en link hvis du har sett noe annet. Det er en av de fordelene med BA at man bare kan ta med 1 gjest. Veldig lite barn i loungene til BA![]()