Budgetresenär
Medlem
Jag flyger Köpenhamn-Oslo-Amsterdam och har 2 timmar i Oslo. Det är väl inga problem för mig att gå till inrikesloungen, eller?Inrikes
Jag flyger Köpenhamn-Oslo-Amsterdam och har 2 timmar i Oslo. Det är väl inga problem för mig att gå till inrikesloungen, eller?Inrikes
Jag flyger Köpenhamn-Oslo-Amsterdam och har 2 timmar i Oslo. Det är väl inga problem för mig att gå till inrikesloungen, eller?
Japp.Nix! Du måste dock ut och in igen för att komma till inrikes.
Eller kör tricket med att boka en fullt återbetalningsbar biljett med SAS, som du avbokar så fort du är inne i loungen![]()
Ja, det går att avboka efter att man checkat in.Denna är jag nyfiken på...
För att komma in i loungen behöver man ju ett boardingpass. Går det alltså att avboka även efter att man checkat in?
Nu lär jag inte drabbas av detta, då EBD och PP finns. Blir ett Amex Platinum till hösten också.
Men jag är ändå nyfiken på min frågeställning ovan. Man lär ju sålänge man lever...![]()
Jeg ville ikke gjort dette for min del. Kjøpe en billett bare for å få tilgang til lounge? Vet ikke om det er noen regler rundt dette men blir helt feil etter min mening. I Singapore har de løst dette med at folk utnytter loungene med at du blir arrestert når du går ut av flyplassen igjen uten å ha brukt billettenJa, det går att avboka efter att man checkat in.
Det är nog förhållandevis få som tycker att det är värt att göra det för att få tillgång till valfri SAS-lounge.Jeg ville ikke gjort dette for min del. Kjøpe en billett bare for å få tilgang til lounge? Vet ikke om det er noen regler rundt dette men blir helt feil etter min mening. I Singapore har de løst dette med at folk utnytter loungene med at du blir arrestert når du går ut av flyplassen igjen uten å ha brukt billetten![]()
Ja, ikke santDet är nog förhållandevis få som tycker att det är värt att göra det för att få tillgång till valfri SAS-lounge.