Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Någon som vet hur det blir med konceptet i Plus på Paris, London Frankfurt etc… De har sagt att det ska tillbaka varm mat, men inte hört ett ljud. Någon som hört?

Någon som vet hur det blir med konceptet i Plus på Paris, London Frankfurt etc… De har sagt att det ska tillbaka varm mat, men inte hört ett ljud. Någon som hört?

Som jag skrev i en annan tråd (var det fredagstråden kanske?) så fick vi reda på pendlarmötet i Luleå att de skulle ändra vad som serveras i plus i Europa men att det inte kommer bli varm mat utan snarare "bättre" kall mat. Mer info om det kommer inom några dagar och det kommer börja gälla från "sommartidtabellen" om jag fattade det rätt.

Vet inte om jag bara missat att fråga tidigare men flög morgonflygning CPH-Vilnius i veckan och utöver frukosten erbjöd de även godis, chokladbollar, muffins etc till förmiddagsfikat före landning runt 1100. På eftermiddagsflighten tillbaka hade de varma wraps (vegetarisk och riktigt god) detta på en flygning klart kortare än de 1.5 timmar som står i menyn.

Vet inte om jag bara missat att fråga tidigare men flög morgonflygning CPH-Vilnius i veckan och utöver frukosten erbjöd de även godis, chokladbollar, muffins etc till förmiddagsfikat före landning runt 1100. På eftermiddagsflighten tillbaka hade de varma wraps (vegetarisk och riktigt god) detta på en flygning klart kortare än de 1.5 timmar som står i menyn.

Hvad består frukosten(morgenmaden) af?

Mat är ju inte så dyr att köpa in. Eftersom de sänkt priserna ordentligt på Plus (t ex när jag åker från BCN-ARN om ett tag via OSL är Plus bara 150 kr dyrare än Economy, det händer allt oftare, är min fråga:
Varför inte höja priset 30 kr per riktning och servera bra mat istf en wrap...?
Per

Toppen