Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Det bore väl gå att bygga om någon av de befintliga maskinerna i galleyt med lite kretivitet. Den är ju i princip inget annat än en vattenkokare, och sedan tillsätter man bara mospulver istället för kaffepulver. Vore fint med en dubbel kokt med mos och räksallad ombord!

Jag har fått mosbricka på LH. SAS-mackorna är rena gourmetmaten i jämförelse.

Rostbiffsalladen, som är helt tjänlig som föda, är väl ganska ny?

Jag åt den förra månaden och om den anses vara bland det bästa som Sas serverar så får jag väl inse att jag aldrig kommer att hitta något gott. Lufthansa ekonomiklass och Sas Plus är farligt lika i matkvalitet och service.

Jag trodde alltid att man kunde välja på apelsin eller äppeljuice? Men det kan man alltså inte?

Märkligt nog bara apelsin ombord. Vill man dricka äppeljuice, så får man köpa med, eller fylla på i loungen :)

Det borde inte kosta mycket extra ha båda kan jag dock tycka?

Märkligt nog bara apelsin ombord. Vill man dricka äppeljuice, så får man köpa med, eller fylla på i loungen :)

Det borde inte kosta mycket extra ha båda kan jag dock tycka?

Tycker snarare det är konstigt att de inte har både och... Apelsin och äppeljuice är väl det vanligaste juicerna? En extra tetrapack med äppeljuice kan ju inte vara speciellt svårt att få med, tycker man.

Toppen