Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Är skumpan tillbaka på SAS? En vän till mig flög CPH-OSL häromdagen, och lyckades få tag på en flaska NF för €11. Kan det möjligtvis ha varit en engångsföreteelse (några gamla flaskor som råkat hamna med) eller är SAS påväg att återinföra Champagne.

Utprovning inför BC001 :)

Enligt en purser jag pratade med så blev det för dyrt för SAS med kanelbullarna. Jag älskade dem, supergoda!

Så nu står vi där med ett utbud av torra trekantsmörgåsar och annan billig utfyllnad istället. Om bara SAS kunna komma till sans!!

Är skumpan tillbaka på SAS? En vän till mig flög CPH-OSL häromdagen, och lyckades få tag på en flaska NF för €11. Kan det möjligtvis ha varit en engångsföreteelse (några gamla flaskor som råkat hamna med) eller är SAS påväg att återinföra Champagne.

För dyrt med kanelbullar och återinförande av champagne, här är det något som inte stämmer ;)

Om det nu skulle visa sig att skumpan är tillbaka på riktigt, så är ju bara det en stark motivation till att köpa SAS Plus.

OSL-BCN 0900-1230. Enda ätbara som lastades var frukostlådor, muffins och chokladbitar. Inte mycket till lunch tycker jag, trots den sena ankomsttiden...

Jag tycker SAS borde sats på kiosk istället för café. Champis, pucko, nickel och mosbricka med räksallad. Det måste väl gå att göra en sådan där mosmaskin som Statoil har flygduglig.

Jag tycker SAS borde sats på kiosk istället för café. Champis, pucko, nickel och mosbricka med räksallad. Det måste väl gå att göra en sådan där mosmaskin som Statoil har flygduglig.

Det bore väl gå att bygga om någon av de befintliga maskinerna i galleyt med lite kretivitet. Den är ju i princip inget annat än en vattenkokare, och sedan tillsätter man bara mospulver istället för kaffepulver. Vore fint med en dubbel kokt med mos och räksallad ombord!

Det bore väl gå att bygga om någon av de befintliga maskinerna i galleyt med lite kretivitet. Den är ju i princip inget annat än en vattenkokare, och sedan tillsätter man bara mospulver istället för kaffepulver. Vore fint med en dubbel kokt med mos och räksallad ombord!
och det är inget nytt för SAS att ha speciellkonfiguration på deras flygplan. ;)

Toppen